Browsing by Author Морозевич, О. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 18 to 37 of 130 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2012Состояние и направления развития электронной торговли в Республике БеларусьМорозевич, О. А.; Калинушкин, А.Article-
2004Методика выбора объекта перепроектирования при проведении реинжиниринга банковских бизнес процессовМорозевич, О. А.ArticleРусский
2015Маркетинг банковских услуг : учебная программа для специальности 1-25 01 08 "Бухгалтерский учет, анализ и аудит (по направлениям)"Морозевич, О. А.; Morozevich, O. A.Learning ObjectRussian Русский
2015Промышленный маркетинг : учебная программа для специальности 1-25 01 04 "Финансы и кредит"Морозевич, О. А.; Morozevich, O. A.Learning ObjectRussian Русский
2015Маркетинг финансовых услуг : учебная программа для специальности 1-25 01 08 "Бухгалтерский учет, анализ и аудит (по направлениям)"Морозевич, О. А.; Morozevich, O. A.Learning ObjectRussian Русский
2015Маркетинг в банке : учебная программа для специальности 1-26 02 03 "Маркетинг"Морозевич, О. А.; Morozevich, O. A.Learning ObjectRussian Русский
2005Развитие банковских бизнес-процессовМорозевич, О. А.; Morozevich, O. A.ThesisРусский
2009Развитие белорусского рынка кредитных банковских услуг в условиях мирового финансового кризисаМорозевич, О. А.; Morozevich, O. A.ThesisРусский
2005Теоретические основы оценки качества банковских услугМорозевич, О. А.; Morozevich, O. A.ThesisРусский
2004Информационные технологии как инструмент сущностного преобразования банковских бизнес-процессовМорозевич, О. А.; Morozevich, O. A.ThesisРусский
2008Основы концепции инноваций в деятельности банковМорозевич, О. А.; Morozevich, O. A.ThesisРусский
2017Marketing Research : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-26 81 01 "Business Administration"Морозевич, О. А.; Голомазова, Е. С.; Morozevich, O. A.; Halamazava, A. S.Learning ObjectАнглийский
2020Influence of Mall Interior Design on Consumer Behavior: Lebanese ExperienceHoteit, O. H.; Morozevich, O. A.; Хотеит, О. Х.; Морозевич, О. А.ArticleАнглийский
2017Quality Management : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-26 81 01 "Business Administration"Морозевич, О. А.; Голомазова, Е. С.; Morozevich, O. A.; Halamazava, A. S.Learning ObjectАнглийский
2018Definition of quality integrated assessment through the spectacle of marketingKlimovich, N. S.; Morozevich, O. A.; Климович, А. С.; Морозевич, О. А.ArticleАнглийский
2018Innovation, entrepreneurship and gender: a comparative analysis between Belarus and PortugalZablotskaya, A. I.; Morozevich, O. A.; Cardim, S.; Заблоцкая, А. И.; Морозевич, О. А.; Кардим, С.ArticleАнглийский
2019Research seminar : methodical recommendations for specialty 1-25 80 02 "World Economy" (specialization "International Economics and Commercial Diplomacy")Морозевич, О. А.; Ожигина, В. В.; Morozevich, O. A.; Ozhigina, V. V.Learning ObjectАнглийский
2021A newfangled understanding of interior design in marketing and its influence on behavioral economicsMorozevich, O.; Hoteit, O.; Морозевич, О. А.; Хотеит, О.ArticleАнглийский
2019Holistic marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Морозевич, О. А.; Голомазова, Е. С.-Английский
2017Investment and Innovation Management : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-26 81 01 "Business Administration"Морозевич, О. А.; Кудасова, Е. В.; Kudasova, E. V.; Morozevich, O. A.Learning ObjectАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1